O czym pamiętać przy przeprowadzce biura?

Jeśli prowadzisz swoją firmę, to doskonale wiesz, że czasami wymaga ona zmiany lokalu. Najczęstszą przyczyną przeprowadzki biura jest wysoki koszt wynajmu obecnego obiektu, ale także moment, w którym przedsiębiorstwo zaczyna się rozrastać i brakuje miejsca dla nowych pracowników.

Mając już nową siedzibę przychodzi czas na przewóz i późniejsze rozpakowanie wszystkich rzeczy. Jeśli chcesz, żeby taka przeprowadzka biura przebiegła sprawnie warto zastanowić się nad kilkoma ważnymi kwestiami jeszcze przed zmianą siedziby, tak aby móc ją jak najlepiej dostosować do potrzeb pracowników. Na co warto zwrócić uwagę?

1. Miejsce

Tak naprawdę najważniejsze element wybierany jest jeszcze przed przeniesieniem firmy, a mianowicie chodzi tu o siedzibę firmy. Nawet jeśli obecnie nie mamy zbyt wielu pracowników warto pamiętać, że z czasem ich liczba prawdopodobnie wzrośnie. Dlatego przed przeprowadzką zwróćmy uwagę na metraż, ale także ilość miejsc parkingowych oraz komunikacje miejską. Dobra lokalizacja i dojazd sprawią, że atrakcyjność j firmy wzrośnie.

2. Wyposażenie

W zależności od tego czy przenosisz się do budynku z gotowym wyposażeniem czy planujesz kupić nowy sprzęt warto zwrócić uwagę na meble, które będą praktyczne. Najlepiej, żeby w zależności od potrzeby można je było łatwo przestawić, a także żeby były wygodne dla pracowników. Doskonale sprawdzą się, np. biurka z możliwością regulacji wysokości blatu.

3. Oświetlenie i klimatyzacja

Zwróć uwagę na to czy oświetlenie w nowej siedzibie jest odpowiednie do wykonywanych przez Twoich pracowników zadań. Jeśli nie, to jeszcze przed przeprowadzką wyposaż je w dodatkowe lampy. Ogromne znaczenie ma także klimatyzacja, która powinna znaleźć się w tego typu budynku.

4.Zadbaj o estetykę

Niech elementy wyposażenia będą spójne, a ich kolory stonowane. W ten sposób siedziba będzie wyglądało na bardziej elegancką i profesjonalną, a pracownikom łatwiej będzie się skupić podczas wykonywania codziennych obowiązków.

Przedstawione powyżej elementy mogą wydawać się oczywiste, jednak długotrwałe szukanie siedziby jest męczące, dlatego z czasem możemy zacząć zwracać uwagę na jakiekolwiek biura, które wcale nie odpowiadają potrzebom naszej firmy. W ten sposób może okazać się, że wybraliśmy złą siedzibę, a przecież nie o to chodzi. Dlatego dobrze wybierz odpowiedni obiekt, a później dokładnie zaplanuj przeprowadzkę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *