FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Jaki będzie koszt przeprowadzki?

Koszt przeprowadzki uzależniony jest od wielu czynników, do których należą m.in.:

  • ilość przewożonych mebli oraz rzeczy osobistych,
  • ilość osób potrzebnych do przeprowadzki,
  • ilość kursów między punktem załadunku a rozładunku,
  • jeśli mieszkanie znajduje się w bloku, to na którym piętrze i czy jest winda,
  • czy jest możliwy podjazd autem pod samą klatkę,
  • czy rzeczy Klienta są już popakowane w kartony, czy muszą zostać zapakowane przez firmę przeprowadzkową,
  • czy uda nam się zapakować wszystkie rzeczy na raz do auta,
  • czy jest potrzeba rozkręcania mebli,
  • odległość punktu załadunku od punktu rozładunku.

Prosimy o kontakt, po zapoznaniu się ze szczegółami przeprowadzki będziemy w stanie wykonać kompleksową wycenę.

2. Jak przygotować się do przeprowadzki?

Aby usprawnić i przyspieszyć przeprowadzkę, Klienci często pakują się sami. Do tego celu sugerujemy kartony, które muszą być zapakowane po brzegi w taki sposób, by karton postawiony na nim nie wpadł do środka. Należy przy tym również pamiętać, aby zapakowana paczka nie była zbyt ciężka, żeby możliwe było jej swobodne podniesienie i przeniesienie.

Rzeczy szklane i delikatne, takie jak talerze, szklanki, itp. należy włożyć do kartonu i zabezpieczyć miękkim materiałem. Może to być wypełniacz, folia bąbelkowa, ścierki kuchenne bądź reklamówki. Taką paczkę należy odpowiednio opisać, aby było wiadomo, że znajduje się w niej szkło bądź inne delikatne przedmioty.

Warto opisać każdy karton w taki sposób, by było wiadomo, co znajduje się w środku. Ubrania, pościel można pakować do worków na śmieci. Meble zalecamy zabezpieczyć folią strecz, lecz przeważnie my robimy to sami. Oczywiście Klienci mogą pakować się we własnym zakresie, choć w ramach usługi oferujemy dostarczanie wszelkich materiałów pakowych, a także samo pakowanie.

3. Ile osób potrzeba do wykonania przeprowadzki?

Jest to uzależnione przede wszystkim od ilości rzeczy, które mamy do przewiezienia. Do mieszkania około 50m2 najczęściej przyjeżdżamy w dwie lub trzy osoby. Za pracę dwóch osób zapłacimy 120zł/h, lecz będziemy pracować dłużej, niż gdybyśmy mieli być w 3 osoby, ale stawka za godzinę pracy trzech osób jest wyższa i wynosi 150zł.

Natomiast do przeprowadzek dużych biur przyjeżdżamy w pięć lub sześć osób. W celu usprawnienia przeprowadzki dzielimy się wtedy w następujący sposób:

  • dwie osoby są na miejscu załadunku: zabezpieczają meble folią strecz, rozkręcają i pakują je do samochodu,
  • jedna osoba, kierowca, kursuje z miejsca załadunku na miejsce rozładunku,
  • dwie osoby znajdują się na miejscu rozładunku: skręcają meble, rozwijają z folii strecz oraz ustawiają tam, gdzie wskaże Klient.

Zachęcamy do kontaktu w celu ustalenia ilości rzeczy do przewiezienia, wówczas zaproponujemy odpowiednią ilość pracowników.

4. Czy mogę się z Panami zabrać z miejsca załadunku na miejsce rozładunku?

Tak, oczywiście. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że przeprowadzka wiąże się z przewozem dużej ilości rzeczy oraz czasem, który Klient musi poświęcić na spakowanie wszystkich przedmiotów. Mamy również świadomość, że nie każdy Klient posiada swój samochód. Nasze auto jest trzyosobowe, dlatego jeśli przeprowadzkę realizujemy w dwie osoby, możemy przewieźć własnym pojazdem jedną osobę.

5. Czy jest możliwa przeprowadzka w niedzielę?

Oczywiście, przeprowadzka w niedzielę jest możliwa, ponieważ zależy nam na tym, aby nasi Klienci mogli przewieźć swoje rzeczy do nowego mieszkania w każdej chwili.

Rozumiemy również, że umowa wynajmu może kończyć się w niedzielę i wtedy mieszkańcy zmuszeni są do przeprowadzki, dlatego działamy przez cały tydzień, robiąc wszystko, żeby przewóz przedmiotów był dla Klientów jak najbardziej komfortowy. Klient powinien jednak pamiętać, że decydując się na przewiezienie rzeczy w niedzielę do podstawowych kosztów znajdujących się w cenniku, musi doliczyć dodatkowe 15%, ponieważ w te dni usługa jest droższa niż w ciągu całego tygodnia.

6. Co w przypadku, kiedy podczas przeprowadzki coś się uszkodzi?

Klient w takim przypadku nie musi się niczym martwić, ponieważ nasza firma posiada ubezpieczenie działalności gospodarczej, co jest równoznaczne z tym, że wszystkie przedmioty, które przewozimy również są ubezpieczone.

Ponadto w celu zwiększenia bezpieczeństwa przewożonych przedmiotów odpowiednio je zabezpieczamy przy pomocy kartonów, folii stretch oraz wielu innych materiałów służących do pakowania.

Jesteśmy świadomi, że podczas przeprowadzki przewozi się niezwykle cenne przedmioty takie, jak pamiątki rodzinne, które najczęściej są niezwykle delikatne, dlatego dokładamy wszelkich starań, by przewóz cennych przedmiotów przebiegał jak najbardziej bezpiecznie.

7. Czy można płacić przelewem czy tylko gotówką?

Oczywiście TAK. Za usługę można zapłacić zarówno gotówką, jak i przelewem – po wykonanej przeprowadzce.

8. Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście TAK. Nasza firma jest w pełni legalna i opłacamy podatki, dlatego na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Brak możliwości komentowania